Det flödar av dom...

......Tankar varför tänker man på så mycket hela tiden fast man hinner inte tänka klart på det man tänkte?? man vaknar en morgon och tänker på massa på en gång om man har missat någe eller om man bara ska årka med dagen eller ta en cigg eller dricka cafe´ men varför tänker man på just det man tänker på? jag kan vakna en mårgon och tänka på att jag ågrar någe för flera år sen:S fast inte inte har någon betydlse nu då heller:S jag undrar hur många tankar man har i sitt huvud under 24 timmar? för det hoppar fan från det ena till det andra... haha jag vet inte varför jag börja skriva om det här för när jag läser vad jag har skrivit så värkar det bara sjuk haha men men....

Har någom känt at man inte räker till ibland eller ofta eller alltid eller aldrig jag vet att det är rätt många.. men jag undrar om man gör det värkligen är jag en bra människa eller är man en dålig och vad är en bra och vad är en dålig? varför finns bar och dålig igentligen? och räker man till eller gör man det inte? funderar på typ är jag en bra son till min mamma? eller en bra bror till mina syskon? eller är jag en bra pojkvän/sambo? eller en bra vän till mina vänner? för är det någon som har frågat sin mamma sina syskon eller vänner eller flickvän eller vad det nu kan vara om du är en bra son eller om du är en bar bror eller pojkvän? vad får du för svar då? får du svaret ja du är jätte bra mm.. är det sant? eller svarar dom nej det är du inte och det är sant? om dom svarar ja du är bra.. men varför är man bra? varför tycker dom att du är bra? eller varför tycker dom är du inte är bra? vad ska du göra för att dom ska tycka för att du är bra? eller vad är det som gör att du inte är det? varför kan du inte bli älskad av alla eller hatad av alla varför hatar du eller varför älskar du? men som varför tycker du om din syster bror eller vänner eller vem som varför tycker du just om dom? du är med delar ditt liv med? varför????


Armen är bättre och jag får börja gyma igen:D sa gymnasten för det är bara bra=) så det är skönt som fan=) föröker hitta en ny bil men hittar ingen jag vill ha ge mej en bil bara haha=) tröttnat på mitt jobb som fan vill ut och göra någe annat=) får se vad det blir för kul=) nej nu ska jag kolla på Exdrem överlevnad för den killen är fan sjuk men kul att kolla på=) hare bra alla så länge så höres vi..........

Kommentarer
Postat av: Bea

Älsklingen min med dina tankar...alla har bra o dåliga sidor...du e en underbart bra sambo det ska du aldrig tvivla på=)du är snäll omtänksam och du finns alltid där och utan dig skulle jag inte vara hel..vet inte ens hur jag har klarat mig utan dig innan du kom in i mitt liv...ligga i dina armar får mig att känna mig trygg...lugn och älskad...och det är du som skapar den känslan hos mig....visst ibland kan ja bli lite småsur på dig...precis som du blir på mig=)men sånt hör till och oavsett så älskar jag dig lika mycke om inte mer för var dag som går...de e dig jag vill leva med och dig jag vill uppleva saker med...du är en underbar styvpappa till barnen och kunde inte önskat nån annan till dom för du finns där o accepterar dom o älskar dom och jag är så oerhört lycklig över att ni kommer så bra överens för min familj har blivit komplett sen du kom in i den<3 Pusss din Bea

2010-03-15 @ 23:42:53
Postat av: Jessica

Ni är perfekta för varandra =D



Jag har en tänkande sida hehehe



http://filosofaris.blogg.se/

2010-04-28 @ 10:12:16
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0