Det kommer bli kul=)

Men ändå läskit man har ju köpt hus;) det är på slut ändan nu så nästa vecka är man hus ägare och till den första maj kan man flytta in:) hoppas man trivs? för jag trivs inte så mycket i lägenhet har alltid bott i hus i hela mitt liv men det är ju en annan sak att äga än att bara hyra för hyr man då kan man flytta när man vill :P men att äga måste man ju massa annat innan man kan flytta igen :P fast tror det inte blir några problem:) det är skit snyggt och frächt kök+grovkök på nedreplan och två sov rum duch. och övre plan är det två sov rum och tv-rum och bad o duch så det är rätt stort än då så hela familjen får plats:) och det är ju bastu på nedre plan det höll jag på att glöma ;) så det ska bli spänande att få flytta det har det aldrig vart förut iaf inte så här mycket :) så det ska bli grymnt!

Höller på med MC kortet som fan!! bara dessa tider som drar ut på det:( har ju köpt in en husberg motard 650 så det går rätt bra på bak hjulet vill jag säga=) men ska lämna in den så att dom får sätta på el start=) skulle ha gjort det i veckan men blev skit väder så jag gjorde inte.. får bli nu i veckan som kommer istället=)

ÅHH jobbet haha börjar känna att man vill ha semerster nu ska bli ass skönt med ledigt och massa sommar:) varför födes man i ett vinter land för?? nej tack till kallt skit snö mm... varför kan det inte bara vara sommar 24/7 för haha..

Nej nu ska jag slänga mej en stund framför tv;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0