Barcka!!!!!!!

Nehe ännu en lördag har gott snart söndag och sen måndag och så vidare tiden går för fort hoppas inte sommaren går lika fort iaf=) har fixat in en Pop up my Cbox här uppe i vänstra hörnet ett litet Plank som man gärna får skriva några rader och härja till på om man känner för det ;)... har vart hos bea´s farmor i dag för hon fyllde år det var trevlikt:) fan tänk själva när man är typ 90år undrar vad man gör då haha:P inte för jag tror jag blir så gamal men kan ju altid föråställa sej:P hah..

Kusin ida fyllde tant idag så grattis till henne..
Är sugen på att gadda mej igen vill upp till sthlm och göra det för jag har hittat några som är underbart duktiga helt sjukt att man kan hölla på att rita så bra som en del gör asså själv nöjer jag mej med sträk gubbar.. :) men har en sak som jag vill dra hela sidan eller på hela vänstra armen men tror att det blir sidan självklart ska det göra skit ont där men man får bita ihop och se glad ut:) nej fan längtar till huset som fan ska till banken på måndag och härja om jag inte redan sakt det :P? men men ska hoppa ner i sängen breve bea en sväng och glo på en film=) eller någe; )

Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0