Det var inte igår...

var rätt länge sen man skrev här mycket har hänt den senaste tiden och jag har flyttat ifrån eskilstuna till flen av alla ställen.. men jag och min underbara kärlek bestämnde oss för att flytta ihop så det var bara att packa alla saker och dra:) trivs underbart bra i våran lägenhet nu sitter jag bara och väntar på våran nya soffa som kommer i morgon aldrig en dag förtidikt eller vad säger du snygging?  och jag har blivit blstpappa oxå:) jo jag vet att det kommer snopet haha men så är det:) är underbart kul:) och det är liv och härj gabb o skrik rörelse hela tiden:D och det är så jag vill ha det så jag är så lycklig börjar nästan gråta ibland när jag tänker på det facktist :P och det har jag min underbara bea att tacka... och så har man kommit upp sej i jobbet lite:) är bara en lite irriterande sak som ska bort sen blir det bra där oxå på jobb frånten:) så man har fullt upp hela tiden:)
sen måste man köpa ny bil oxå det är fan ett broblem med det där med bilar asså man vet ju aldrig vad man vill ha för bil eller någe haha men men man får se vad som hittas på...

Det värsta med flytten är att jag kom så långt bort från mina vänner och så har man fullt upp hela tiden visst är ingen ursäkt men fan ändå så er saknar jag mycket ska skärpa mej där oxå:)

Men.. jag vill igentligen skriva det här menet.. men backom all lycka och härj så mår jag inge bra???!!!! jag trodde att det hade försvunit att allt var bra igen så jag kunde få känna mej som en normal mäniska!!! MEN nej det fick jag inte jag vet inte vad det är eller vad det beror på?:( ja min pappa gick bort ifrån mej är det det som fortfarande får mej att må så dålikt?? :(  för jag har bearbetat mej själv när det gäller det kan jag säga har värkligen jobbat med mej själv när det gäller pappa och mamma som var helt knäkt det var det svåraste att se henne så för jag visste inte vad jag skulle göra så jag börja festa massor!!! då menar jag massor!!!!!!!!!! så det gick över styr tills det slog tillbax man kan alldrig springa i från sina känslor... eller beror det på att jag bara är orolig över någe? för jag är en orolig person men vad är jag orolig för det är frågan har en stor klump imagen hela dagarna vissa stunder försviner det och jag försöker hålla tillbacka tårar... men i slutet av allt så tror jag vad det är och om det är så så har jag rätt för jag brukar kuna känna om det är någe fel men vi får se jag årkar inte må så här längre och inte veta.... men det ser vi med tiden antar jag......

Älskar dej bea över allt som finns!!

nej nu skiter jag i det här ska göra lite mat till jobbet sen titta på någe kul :) hadet bäst!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Gud va du måste känna dej liten å övergiven ibland :( Tänker på dej, BAMSE KRAM!

2009-10-28 @ 20:30:04
Postat av: Nilla

Glöm inte oss. Vi finns alltid för dig ska du veta ;)

2009-10-29 @ 10:21:52
Postat av: Bea

Älskar dig oxå min underbara...du e det bästa som finns...och när du inte mår bra så kommer jag alltid finnas vid din sida o hjälpa dig så mycket som jag kan...tillsammans klarar vi allt eller vad säger du=) Puss<3<3<3

2009-10-29 @ 21:05:27
Postat av: åsa

Äntligen så är du lite aktiv :) Saknar dig så sjukt mkt känns som vi inte säts på flera år, det är tomt utan dig ska du veta, jätte kul att läsa att du har det så bra med din nya tjej och allt så glad för din skull :) Mindre roligt att du fortfarande mår så där =/ Jag älskar dig min Vän och kommer alltid att göra .

2009-10-29 @ 23:07:08
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Du ska veta att det är skönt att ha tillbaks dig här :)

2009-12-14 @ 11:46:02
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0