Nervös!!! :D

Idag är jag fan nervös :P haha vi får vänta och se:D men jag hoppas som fan iaf :D

jag prata ju om att jag hade ett litet problem på jobbet det kan vara löst nu:) chefen kom igår och kolla läget han vart inte så glad fast det mästa visste han redan för jag har pratat om det med honom förut.. men för hoppnings vis efter eller till och med före jul att det lilla problemet är borta:D


Älskar min beatrice som fan!!! du är bäst och mitt allt har längtat efter dej hela dagen:(<3 fast det gör jag alltid:P

men men det var allt för idag ska dra och jobba sönder en stund eller ja nästan hela natten:( hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att se att ni är lyckliga love it. Älskar er båda men mest min älsade vän Bea =)=)=)=)=)

2009-11-04 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0