lite snurrig av det här:(

Älsk fyllde 24 i helgen så vi gick ut och parta lite=) du är det underbara i mitt liv bea <3


Nu ska jag skriva lite om allt skit som vanlikt som jag alltid gör i den här bloggen kan jag inte bara få skriva någe kul och sånt bara istället men det är väl tankarna kommer ut här antar jag?....
Men iaf har mått skit bra i helgen inga konsdiga grjer jo bara lite men men det var bra iaf=) men sen såg jag! såg för mycket visst jag kancke inbillar mej?:S inte vet jag:( men det är svårt att aldrig få veta eller att förstå för vad jag än gör så finns det där :S en stor klump i magen som vägra att gå bort:( jag har börjat att äta mindre jag känner det själv för jag årkar inte äta eller så tar det bara imott jag vet inte någe är det jag funderar massa och försöker se det på ett sånt sett det försvinner men det kommer tillbax för det mästa när jag är själv men kan komma när jag bara sitter i soffan och bara kollar på tv eller att jag bara står och jobbar så kan det komma världens klump i magen :S fattar inte har mått underbart bar under hela sommaren jag tror snart att det är vintern som är felet haha jajo om det vore så enkelt... men men vi får se om jag har rätt men jag vill inte ha rätt för mina känslor mina tankar kommer att flippa ut ur mej och det är inge kul kan jag säga man ser ut som ett spöke i en månad efter det men vi får se om jag har rätt!

ska snart åka och bytta däck på bilen för det blir ju vinter snart:( haha kan säga skaffa aldrig för snäll svärfar hehe... beas bil har gått sönder och den är inte mycket att ha kan jag säga.. och vi har pratat om att köpa ny men jag vill att mitt andra lån ska bort först innan vi tar ett nytt visst det är inte mycket kvar på men har inte råd att slänga ut så mycket å en gång då kommer svärfar och frågar hur mycket det är kvar och säger sen att vi fixar det där ni måste ju ha en bra bil haha det var pinsamnt men ändå inte för jag var förberädd:) han är sån:) man är inte så van vid det men tror mässt att han vill att hans dotter och barnbarnen ska åka en bra bil:)

nej nu ska jag börja dra iväg och jobba hadet bra

Kommentarer
Postat av: åsa

Jag saknar dig !

2009-11-02 @ 18:49:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Bea

Tack för att du gjorde min födelsedag bäst älskling och glöm aldrig hur mycke du betyder för mig=) finns alltid vid din sida och vad de än är som pågår inom dig så kommer du komma på det tilslut och under hela tiden kommer jag finnas där när du behöver=) älskar dig så mycket och du...du får vänja dig vid svärfar haha för han e som han är min älskade far och ja som sagt han e ju din svärfar=)=) Puss min underbara...

2009-11-02 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0