09-03-09 Skinskin som en sol du är......

Hallo! Ny vecka har gott så då måste man ju slänga in lite här oxå:)

jobbar veckan var bra kom lite försent  i torsdags men man är ju bara människa:)

Helgen. Var mycket kul och mysig och lungn.. Denise kom till mej för vi skulle spela super mario haha var länge sen du och jag gjorde det så det var mys....:) på lördagen väkte du mej vid 9 haha fast du inte säger att du gjorde det haha men det gjorde du (hur mycket är klockan) :P... sen sov man hela dagen sen sen var det tuna park för ninne skulle handla någe kul men det vart inge bara en pressent till sabina... sen vart det duschen haha var rätt kul att se din min haha:P och mat vart det oxå=).. sen skulle denise ut så man över vägde att följa med ut fast man skulle ta en lungn helg men jag följde med iaf haha och det var skit kul:) det skulle inte li så sen men vi hamna 4 st i min säng så det v ar lite svårt att sova haha men sen hitta man 10 sentimeter att sova på haha och på morgonen kom denise in härjandes haha jag såg dej knappt när jag öppna dörren haha.. Och idag har jag och poppe pocorne bara slöat framför varsin tv :)


Och du!!!! vad fan har hänt med dej igentligen????
vad höller du på med? jag har alltid ställt upp på dej när du haft problem och massa annat!!!.. så varför better du dej som du gör visst det vart lite dubbel bokning men är det nödvändigt och hölla på som du gör? neej! du gör mej både ledsen och arg när du skrev det där tiil mej i igår! så hör inte av dej till mej om du inte blir "normal" igen! för jag behöver inte sånt i mitt liv jusst nu.. tänk förfan på vad du gör och säger till dina vänner för det är inte bara mej du är konsdig i mot!...  Hoppas att du inser vad du höller på med snart iaf... för du vet att jag älskar dej min vän....


Kan inte bara sommaren komma snart:D tycker inte om kalt:(

Juste veckans låt var det oxå bara för jag vill ha sommar så blir det en låt som gör mej varm varje gång jag hör den och tänker på mina vänner och familjen:) Ras Cricket med låten Skin Hoppas ni tycker om den:) för det gör jag:)

jaja ska försöka sova lite:) så hare bra:)

Kommentarer
Postat av: Issa

Skin skin som den sol du är!

2009-03-09 @ 10:44:50
URL: http://issabonga.blogg.se/
Postat av: Ölecs

Saywhat min lilla ponny!! :D när ska vi kramas då!? haha

2009-03-20 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0