Tears Don´t Fall

Ja det var en jobbig helg.... fast tar veckan först.
hände väl inte så mkt bara massa jobb men var ledig i onsdags var skönt:) jag och alex var och tattoera oss

gjorde skit ont haha men ändå inte var bara en jävlikt sjuk känsla jusst där..men men helgen var mkt bra faktist.. Fredags åkte jag först till mamma och kramades med henne en stund och hämnta lite saker och sånt.. Och måste tacka brosan för tavlerna:) eller dom blir iaf haha.. sen tog jag det bara lungt tills poppe ringde vid 9 sen vart det krogen haha det var kul då popcorne:) haha
Och lördagen... vi var hos poppe och fira honom och hans sysster och robin.. var bra drag haha jaa det var kul! sen drog vi till raw var rätt kul där oxå sluta med att jag kom hem vi havl 9 och somna 10 så det vart inte mkt sömn med tanke på fredagen oxå haha..
Men kommer bli lungt nu träningen hoppar igång den här veckan och rökningen ska bort bara det måpste jag klara det är fan larvikt vilken dålig själv kontrol man har över sej själv när det handlar om rökning.

Och du jag vet inte vad jag ska göra :s

Men men ska läga upp denna veckans låt som blir Tears Don´t Fall med Bullet For My Valentine med albumet The Poison

Hoppas alla hjar haft en bra helg hare så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0