God Jul Alla Glada =)

Nu har man stressat sönder i flera dagar haha trodde att man skulle få villa när man var ledig ju=) men nej det är så klart jul så då är det ingen villa:P men alla klappar och fix är klart iaf=) sitter här och väntar på att skinkan i ungnen ska bli klar någon gång idag fast är väl bara någon timme eller så kvar nu =) julen kommer nog bli bra tror jag med min lilla familj=) så rörelse i massor kommer det bli medans jag bara kan luta mej tillbax i soffan och titta på barnen när dom leker med sina nya leksaker eller vad det kan vara med mm.. :) och min underbara sambo så jag tittar på varje dag utan att hon ser ;) hon är värkligen det bästa som har hänt mej hon kan vara hur tjurig eller grinig som hälst eller skit arg på mej men sen kommer det där leendet som jag smälter av och hennes ögon haha det ska vi inte prata om äns:P=) nej julen var det: dagen kommer att se ut så här att först ska vi hem till mamma och härja med henne en sväng sen ska vi hem till svärfar eller först ska vi hämnta den andra hälften av familjen barnen<3 sen ska vi hem till svärfar och där blir det mat en lite snapps och massa härj=) klappar och jag vet inte vad massa trevlikt bara=) och det blir säkert en massa härj i snön antar jag hehe..
Älskar liv och rörelse kan vara att jag är så trött hela tiden haha men jag älskar det=) och Älsk är inte heller en sån som sitter still en stunden kan vi bara ligga i soffan och en timme senare är vi ja typ i sthlm eller i någon busfabrik med ungarna eller någe annat vad det är nu vi kommer på och det är en sak jag älskar med bea är att hon gör så=) hon kan komma och säga till mej från ingen stans att vi ska åka iväg och så är det bara haha=) nej nu är jag trött vill sova ska titta till skinka och tvinga den bli klar haha försöka kan man=)
Och jag har ju förlåvat mej=)<3 trodde alldrig att jag skulle göra det men det hända=) Men bea hon är underbar vi har skit kul på dom alldra tråkigaste dagarna och jag har alldrig kommit någon så nära eller kunnat prata med som med henne hon är BÄST!!! Älskar det Bea<3<3<3

Nej nu är jag fan trött ska slå skiten ur skinka för nu får den vara klar så jag kan få sova en stund=) Hoppas att alla får en härlig jul=) hadet bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0